Forum Forum na którym są omawiane gry na pc Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Karty Graficzne Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
GameMeNY
Zaawansowany
Zaawansowany



Dołączył: 27 Sty 2007
Posty: 53 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Inowrocław

PostWysłany: Nie 14:55, 18 Lut 2007 Powrót do góry

Specyfikacja i własności układu Geforce 7900GTX

Pełne wsparcie Microsoft® DirectX® 9.0 Shader Model 3.0
Standard dla współczesnych kart graficznych oraz konsol następnej generacji, pozwalający na generowanie oszałamiających i skomplikowanych efektów, budujących kinematograficzny realizm. GPU NVIDIA® zapewniają możliwie najpełniejszą implementację Shader Model 3.0 - włącznie z Vertex Texture Fetch (VTF) - by zapewnić pełną kompatybilność i najwyższą wydajność każdej aplikacji DirectX9.

Renderowanie HDR (High Dynamic-Range)
Nieprzeciętne efekty świetlne ożywiają środowiska dostarczając prawdziwie dogłębnych, ultra-realistycznych doznań. Oparta na technologii OpenEXR firmy Industrial Light and Magic, implementacja 64-bit tekstur dostarcza najnowocześniejszych efektów HDR (High Dynamic-Range) poprzez możliwości zmiennoprzecinkowego przetwarzania na potrzeby cieniowania, filtrowania, teksturowania oraz zlewania.

Mechanizm NVIDIA® CineFX® 4.0
Dostarcza zaawansowanych efektów wizualnych z niewyobrażalną szybkością. Pełna obsługa Microsoft® DirectX® 9.0 Shader Model 3.0 pozwala na uzyskanie oszałamiających i zaawansowanych efektów specjalnych. Nowej generacji architektura jednostki cieniującej wraz nową jednostką teksturującą usprawnia proces przetwarzania tekstur zapewniając szybsze i bardziej płynne generowanie grafiki w grach 3D.

Technologia NVIDIA® SLI™
Oferuje dwukrotnie większą wydajność niż pojedynczy układ graficzny. Pełna obsługa Microsoft® DirectX® 9.0 Shader Model 3.0 pozwala na uzyskanie niesamowitych i skomplikowanych efektów specjalnych. Nowej generacji architektura jednostek cieniujących, wraz z nową jednostką teksturującą, usprawniają proces teksturowania dla uzyskania płynnej animacji w wymagających grach 3D.

Technologia NVIDIA® PureVideo™
Połączenie wysokiej jakości układu video i oprogramowania dekodującego, zapewnia niespotykaną wyrazistość obrazu, płynne odtwarzanie sekwencji video, dokładne odwzorowanie kolorów, precyzję skalowania dla wszelkich sekwencji video, by zamienić twój komputer w kino domowe z prawdziwego zdarzenia.

Adaptacyjnie programowalny procesor Video
Programowalna technologia zawarta w PureVideo pozwala na adaptację nowych formatów kodowania by zapewnić zgodność z rozwiązaniami stworzonymi w przyszłości.

Sprzętowa akceleracja High-Definition H.264, MPEG-2 oraz WMV
Płynnie odtwarzaj wszystkie filmy w formacie H.264, MPEG-2 oraz WMV - włącznie z WMV-HD - przy minimalnym obciążeniu procesora tak by komputer mógł przydzielić zasoby innym, współbieżnie wykonywanym procesom.

Zaawansowany przestrzenny De-Interlacing tymczasowy
Poprawia płynność odtwarzania sekwencji video oraz DVD na wyświetlaczach progresywnych, zapewniająca ostry, wyraźny obraz, rywalizujący z wysokiej klasy systemami kina domowego.

Skalowanie wysokiej jakości
Technologia skalowania wysokiej jakości, zapewnia wyraźny, czysty obraz niezależnie od rozmiaru okna, włącznie z pełnoekranowym trybem HDTV o rozdzielczości do 1080i.

Korekcja koloru obrazu Video
Koryguje różnice w charakterystykach RGB monitorów oraz odbiorników TV poprzez opcje kontrolne kolorów NVIDIA PureVideo s ProcAmp, upewniając się żeby wyświetlany obraz nie był zbyt ciemny, przesadnie jasny czy pozbawiony kolorów, niezależnie od formatu strumienia video czy rodzaju ekranu.

Zintegrowany koder sygnału HDTV
Zapewnia analogowe wyjście TV (komponentowe/ kompozytowe/ S-Video) o rozdzielczości do 1080i.

256-Bit Interfejs pamięci
Zapewnia większą przepustowość i wydajność pamięci aby sprostać wymaganiom najnowszych gier i aplikacji.

Technologia NVIDIA UltraShadow™ II
Opracowane, by poprawić wydajność gier intensywnie wykorzystujących mechanizmy cieniowania, jak Doom 3 id Software

Studyjnej precyzji, 128-Bit obliczenia
128-bit obliczenia studyjnej precyzji przez cały potok, zapobiegają powstawaniu defektów obrazu wynikających z niskiej precyzji obliczeń a także zapewniają najlepszą jakość obrazu w najbardziej wymagających aplikacjach.

32-bit precyzja odwzorowania kolorów z pełna szybkością
Pozwala na poprawę jakości obrazu bez straty wydajności.

Technologia NVIDIA® ForceWare™
Zapewnia sprawdzoną kompatybilność, niezawodność i stabilność z najszerszą gamą gier oraz aplikacji. ForceWare dostarcza każdemu użytkownikowi możliwie najlepszych doznań, zaraz po wyjęciu z pudełka, a także znaczną wydajność oraz opcję aktualizacji dla kart opartych na układzie graficznym NVIDIA® GeForce.

Kluczowa specyfikacja

Częstotliwość taktowania rdzenia - 650MHz
800MHz 512MB pamięci GDDR3
256-bit interfejs pamięci
Wsparcie i optymalizacja bibliotek OpenGL 2.0
Technologia obsługi wielu monitorów NVIDIA® nView®
Technologia NVIDIA® Digital Vibrance Control® 3.0
Podwójny układ RAMDAC 400MHz
Dwa złącza DVI Dual-Link
Proces technologiczny - 90nm
Opracowane dla systemu for Microsoft® Windows™ Vista
Image


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Piasek
Administrator



Dołączył: 27 Sty 2007
Posty: 165 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Zadupia

PostWysłany: Nie 19:13, 18 Lut 2007 Powrót do góry

hmm niezla tylko kto bedzie tyle czytac Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
GameMeNY
Zaawansowany
Zaawansowany



Dołączył: 27 Sty 2007
Posty: 53 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Inowrocław

PostWysłany: Nie 20:43, 18 Lut 2007 Powrót do góry

niewiem ja przeczytałem Razz Razz Razz


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
IbIsH
Administrator



Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 70 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: tam gdzie swiatlo nie dochodzi znaczy piwnica :)

PostWysłany: Pon 19:15, 19 Lut 2007 Powrót do góry

Ja przeczytałem wszysko Very Happy a tak ogulnie to juz niedlugo ma wyjsc Radeon co bendzie mial 1024mg to juz bendzie niezimska machina


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Piasek
Administrator



Dołączył: 27 Sty 2007
Posty: 165 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Zadupia

PostWysłany: Pon 22:20, 19 Lut 2007 Powrót do góry

ibisz co to znaczy 1024mg?Question 1024 magic gladiatory ibisz ty nawet nie umiesz napisac mb czyli 1024MB a nie mg ulomie :d


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
kruchy
Administrator



Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 25 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 22:42, 01 Mar 2007 Powrót do góry

Hehe ja mam GeForce SLI 6600 GT 256mb i sie ciesze wydajna maszyna Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Piasek
Administrator



Dołączył: 27 Sty 2007
Posty: 165 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Zadupia

PostWysłany: Sob 11:18, 03 Mar 2007 Powrót do góry

ja Radeon 256Mb i jestem z tej karty bardzo zadowolony xD


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)